
Strategia Tworzenia Postów w Social Media
Strategia Tworzenia Postów w Social Media to podstawowy element, by przyciągać uwagę wszystkich potencjalnych odbiorców. Często, gęsto nie wiemy jakie posty wrzucać na nasz FanPage, przez co nasza strona na Facebooku staje się nudna i jedyne treści jakie tam znajdziemy to tak zwane „posty sprzedażowe”. W ten sposób nie zainteresujemy klienta naszą marką przez co nie ściągniemy go do naszego lejka sprzedażowe, mimo, że wydaje się nam, że przecież skoro udostępniamy treści sprzedażowe, to klient powinien sam zdecydować się na wybór naszej oferty. Nic bardziej mylnego, lejek sprzedażowy opiera się na 5 elementach:
- Zdobycie uwagi
- Zainteresowanie
- Pożądanie
- Działanie
- Lojalność
Dlatego przygotowaliśmy strategię treści, które wciągnął potencjalnego klienta do naszego lejka sprzedażowego. Udało nam się skategoryzować rodzaje postów w taki sposób, by nasz FanPage był ciekawy, wciągający interesujący i by przede wszystkim nie był nudny. Pobierz materiał i przekonaj się sam!