Strategiczne wykorzystanie obrazów w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

No Comments

Podczas oceny struktury i układu strony istnieje subtelny, ale strategiczny sposób wykorzystania obrazów w sposób przyjazny dla SEO (poza tagami ALT), który poprawia pozycję w wynikach wyszukiwania, jednocześnie umożliwiając zintegrowanie niezbędnych komunikatów marketingowych. Zdezorientowany? Spójrzmy na przykład:

Załóżmy, że prowadzisz witrynę turystyczną i chcesz zoptymalizować daną stronę pod kątem hasła „hotel w Las Vegas”. Załóżmy, że chcesz również zamieścić kuszący komunikat marketingowy, taki jak „Zarezerwuj teraz i zaoszczędź 20%!”. Wspomniany slogan nie zawiera opisowego tekstu, ale posiada cechy przekonujące. Mając to na uwadze, możesz umieścić slogan na obrazie i frazę kluczową (np. Hotel w Las Vegas) w tagu nagłówka. Kładzie to nacisk na pożądany termin, ale nadal zapewnia możliwość marketingową bez uszczerbku dla spójności słów kluczowych.

Innymi słowy, obrazy są doskonałym miejscem do wstawiania komunikatów marketingowych, w których brakuje niezbędnych słów kluczowych i fraz. Wykorzystanie tej techniki zapewni indeksowanie tekstu opisowego, a jednocześnie przeoczy się mniej żargonu marketingowego. Połączenie treści bogatych w słowa kluczowe i kuszących komunikatów zadowoli obie strony strategicznego równania.

Zobacz też:

Czy jakikolwiek link przychodzący może zaszkodzić mojemu rankingowi?

Czy SEO jest potrzebne?

Google dyskontuje teraz wszystkie wzajemne linki

O nas i tym blogu

Jesteśmy firmą zajmującą się marketingiem internetowym, której celem jest pomaganie naszym klientom w osiąganiu doskonałych wyników w kilku kluczowych obszarach.

Darmowa wycena

Oferujemy profesjonalne usługi marketingowe, które pomagają firmom drastycznie zwiększyć ich wyniki sprzedaży i stać się rozpoznawalną marką.

Zapisz się do naszego newslettera!

Więcej na naszym blogu

Zobacz wszystkie wpisy

Leave a Comment