Strategiczne wykorzystanie obrazów w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek
- 17 kwietnia 2021
- marketing
Podczas oceny struktury i układu strony istnieje subtelny, ale strategiczny sposób wykorzystania obrazów w sposób przyjazny dla SEO (poza tagami ALT), który poprawia pozycję w wynikach wyszukiwania, jednocześnie umożliwiając zintegrowanie niezbędnych komunikatów marketingowych. Zdezorientowany? Spójrzmy na przykład:
Załóżmy, że prowadzisz witrynę turystyczną i chcesz zoptymalizować daną stronę pod kątem hasła „hotel w Las Vegas”. Załóżmy, że chcesz również zamieścić kuszący komunikat marketingowy, taki jak „Zarezerwuj teraz i zaoszczędź 20%!”. Wspomniany slogan nie zawiera opisowego tekstu, ale posiada cechy przekonujące. Mając to na uwadze, możesz umieścić slogan na obrazie i frazę kluczową (np. Hotel w Las Vegas) w tagu nagłówka. Kładzie to nacisk na pożądany termin, ale nadal zapewnia możliwość marketingową bez uszczerbku dla spójności słów kluczowych.
Innymi słowy, obrazy są doskonałym miejscem do wstawiania komunikatów marketingowych, w których brakuje niezbędnych słów kluczowych i fraz. Wykorzystanie tej techniki zapewni indeksowanie tekstu opisowego, a jednocześnie przeoczy się mniej żargonu marketingowego. Połączenie treści bogatych w słowa kluczowe i kuszących komunikatów zadowoli obie strony strategicznego równania.
Zobacz też:
Czy jakikolwiek link przychodzący może zaszkodzić mojemu rankingowi?
O nas i tym blogu
Jesteśmy firmą zajmującą się marketingiem internetowym, której celem jest pomaganie naszym klientom w osiąganiu doskonałych wyników w kilku kluczowych obszarach.
Darmowa wycena
Oferujemy profesjonalne usługi marketingowe, które pomagają firmom drastycznie zwiększyć ich wyniki sprzedaży i stać się rozpoznawalną marką.
Zapisz się do naszego newslettera!
Więcej na naszym blogu
Zobacz wszystkie wpisyOstatnie wpisy
- Remarketing & Lookalike 10 lutego 2022
- Czy wiesz do czego służy Pixel Facebooka? 9 lutego 2022
- Auto Detailing w Social Media 27 września 2021